Totalul afișărilor de pagină

luni, 23 mai 2011

O ALTA ABORDARE

Privind spre ceea ce am scris si publicat in ultimele luni am realizat ca in proportie covarsitoare am exploatat subiecte grele si serioase, lucruri  ce  merita cu varf si indesat sa fie cunoscute, dar care sunt urmarite de un cerc restrans de persoane. De aceea m-am gandit sa diversific paleta tematica a blogului si indraznesc sa fac azi primii pasi spre un domeniu pe care il cunosc putin, dar care m-a atras dintotdeauna - etnologia. Nu stiu cat de mult voi reusi in acest demers, dar merita sa incerc si probabil ca voi impleti istoria cu etnologia plecand de la satul meu spre universul satului romanesc. Ramane de vazut cum se va dezvolta acest filon pe care ma voi stradui sa-l scot la iveala. Deocamdata sa debutam azi alaturi de tanti Nuta din Priseaca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu