Totalul afișărilor de pagină

joi, 24 ianuarie 2019

N-o mai bateţi pe mămicuţa mea, lua-v-ar naiba de comuniști!


Dupa 11 ani de căutari Securitatea află unde se ascunde colonelul Gheorghe Arsenescu și procedează la arestarea sa. Acest eveniment dramatic a fost vazut și trăit de fiica sa Maria Marilena și i-a ramas adânc ancorat în toate coșmarurile vieţii sale. Tatăl ei dispărea pentru totdeauna, mama pentru ani de zile, iar cand se întorcea era pierdută definitive, bolnavă psihic din cauza torturilor inimaginabile la care a fost supusă. Mătușile erau arestate, bunicul la fel. S-a întors după doi ani doar pentru a muri acasă… Singură bunica i-a alinat nopţile și a ajutat-o să treacă peste zilele de fiică de ,,bandit’’ și de ,,dușman al poporului’’…

,,La 7 dimineaţa casa a fost înconjurată de poliţiști cu câini. Eu aveam 5 ani și jumătate pe atunci. L-am văzut pentru ultima oară pe tata, eram în dreapta lui pe verandă. În stânga tatălui era bunicul meu, acum mort. În momentul în care a fost somat să se predea, tatăl meu s-a îmbrăcat într-o uniformă militară cusută de el, cu acul, pentru că nu exista nici o mașină de cusut în casă. Tresele le-a făcut din cutii de conserve. A venit în faţa celor care l-au somat, cerând să discute cu un superior, că el nu se va preda oricui. În momentul când acesta a venit, i-a smuls tatălui meu tresele de pe umăr și a mai venit din spatele lui un soldat, care l-a lovit cu patul armei peste faţă. De acolo m-au luat și m-au dus jos în curte unde era maică-mea, bătută de Toma Codreanu - căpitan, mi se pare un securist. […]
 În momentul în care am coborât în curte, mama era plină de sânge, au dus-o de păr zeci de metri, așa am înţeles. Atunci eu am sărit la ei și le-am spus: <<N-o mai bateţi pe mămicuţa mea, lua-v-ar naiba de comuniști! >> După care pe mine m-au dus în spate și m-a păzit un câine, culcată pe zăpadă, până când au plecat toţi.’’


Maria Melania, fiica colonelului Arsenescu


Mama Mariei Melania, Elena Stanciu
(sursa: https://constantinvasilescu.wordpress.com)


Colonelul Gheorghe Arsenescu
(sursa: memorialsighet.ro)


Am găsit aceasta mărturie impresionantă într-un articol din România Liberă din august 1993  scris de Corina Caramete - ,,Acesta a fost tatăl meu’’.


11 comentarii:

  1. Este inimaginabil ce ne-au făcut comuniștii. Nu există familie care să nu fi avut victime, cu excepția celor din nomenclatura comunistă și securitate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vine comunismul din nou. Lasati povestile de demult ca degeaba povestiti. Prezentul anunta comunism din nou!

      Ștergere
    2. Nu mai vine nici un comunism ,pleacă si din Rusia lu piticul criminal.

      Ștergere
    3. Anonim, traiesti in desert?

      Ștergere
  2. Emilcrasovschi, din păcate muti au uitat lucrul acesta...

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu pot sa nu fac referire la Poporul Roman ca termen general!

    Astfel de atrocitati sau intamplat numai la noi, de aceasta maniera, si la muscali, la Stalin.

    Ne-am distrus elitele intr-un mod primitiv, inimaginabil!

    Un popor crud, primitiv, cum am spus!
    Numai muscalii cum spuneam si...ungurii, cred!


    Greu de 'inghitit' astfel de evenimente petrecute in interiorul lui.

    Nu avem scuze!
    Noi...ca Popor!

    Rusine vesnica!


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "...si...ungurii, cred!" Si eu cred ca exista McDonalds pe Luna, Trump este un reptilian, dacii se trag din Maimuta Carpatica .... Incredibil pt mine faptul ca, CREDINTA ce distrugere poate face in creier si suflet (si asta nu o lua personal la tine ci in general la oameni)

      Ștergere
  4. Eu citisem ca arsenescu a fost arestat in casa unor batrani in care se ascundea de multi ani, de unde iesea doar noaptea. In final, fiind tradat la securitate de un vecin care era certat cu legea

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu citisem ca arsenescu a fost arestat in casa unor batrani in care se ascundea de multi ani, de unde iesea doar noaptea. In final, fiind tradat la securitate de un vecin care era certat cu legea

    RăspundețiȘtergere